diumenge, 20 de febrer del 2011

DELIRISDELIRIOS

ES NECESSARI UN EXÉRCIT?
M’agrada la natura més que un fusell,
els animals més que els robots.
Prefereixo la vida peró… si ha de ser lligada a una dictadura,
prefereixo la mort.
M’estimo més un grapat de gent caminant rambla amunt, rambla avall,
que un desfili militar.
Prefereixo olorar una flor,
a veure esclatar una bomba.
Per tot aixó que sento em senyalen
i m’anomenen boig.

INCERTESA
Sota d’un arbre ,de nit, penso, miro al cel.
Tot un món d’estrelles sembla que em parli,
mentres el somriure de la lluna em mira
potser amb por, potser amb tristesa,
o qui sap…, potser ni em mira.

VIURE
Veritat o mentida.
Qui sap?, potser irrealitat.
Creencies irregulars i transformables
que destrueixen la igualtat.
Sensacions místiques, creencies paranormals.
Veritat o mentida.
Somni del demà.
Quietut mental
d’una societat de consum.
influencia material d’una ment superior.
¡Mortalitat!
Veritat o mentida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada